Sain juuri tietää, että ensi kuun alussa Islamabadiin saadaan taas vaikutusvaltaisia vieraita. Itse presidentti Bush tulee keskustelemaan mm. avustuksista maanjäristysalueelle. Saas nähä millaiset hulabaloot täällä silloin on.

Tänään pikku M oli jo koko koulupäivän ilman äitiä. Hieman oli naama surullisena kun menin hakemaan. Saas nähä tuleeko tässä vielä takapakkia. Kiltti tyttö on kyllä ollut kaikin puolin. Olen ollut hieman kipeän oloinen ja alkuillasta on väsyttänyt kovasti. Kahtena iltana on jo leikkinyt itsekseen, kun minä olen yrittänyt levätä.

Sen verran piristyin että tein lettuja. Ainoa "leivonnainen" mitä tässä oikeastaan voi tehdä, kun kaasu-uuni paistaa hieman epätasaisesti. Tuli oikein hyviä ja söimme ne paikallisella omenahillohyytelöllä höystettynä.

Kävimme päivällä viemässä kankaita ompelijalle ja kolme paitaa pitäisi olla mulle valmiina ensi viikolla. Kaksi paikalliset standardit täyttävää hieman pidempää paitaa kesähelteille sekä yksi kauluspaita. Pitäisi olla hyvä ja luotettava paikka, joten toivottavasti hyvä tulee. Illalla piti vielä käydä etsimässä muistitikkua ja löytyhän se sekä USB-näppis. Näppistä en ollut ajatellut ostaa, mutta kun se maksoi ihan kaikki 4,5 euroa niin ajattelin kokeilla. Kotimatkalla vielä piipahdimme Benettonin alennusmyynneissä. Mukaan lähti pikku M:lle parit t-paita/shortsi setit.

Päivitin Skype-tietojani ja nyt minuun on ottanut yhteyttä kaikenmaailman ählämit. Täytyi kiireen vilkkaa ottaa kaikki ylimääräiset tiedot pois. Ehkä se vähän rajoittaisi tuntemattomien yhteydenottoja. Olen viime päivinä enimmäkseen keskittynyt chattaamaan, kun tämä kone on vähän kenkkuillut.